• Suma w górę: 0 m

Wykres roczny blog rowerowy iskierka84.bikestats.pl

Sobota, 26 września 2009 Kategoria dolnośląskie, Wrocław

Wokół Masywu Ślęży

Dziś nastąpiło zakończenie rowerowego projektu Stowarzyszenia FAN. Z tej okazji trasa przebiegała bardzo malowniczymi terenami. Ale po kolei :)
O godz. 9:00 nastąpiła zbiórka na PKP. O 9:42 mieliśmy pociąg osobowy do Mietkowa... niestety bez przedziału rowerowego:/ Wyglądało to makabrycznie, ale wszyscy jakoś dojechaliśmy. Następnie z Mietkowa popedałowaliśmy nad Zalew Mietkowski :D Chwila kontemplacji oraz krótki wywiad i jedziemy dalej. Za chwilę byliśmy już w Maniowie Małym, gdzie trafiliśmy na ruiny Pałacu. Po chwili znowu pedałujemy i docieramy do Maniowa, gdzie chwilkę poświęcamy obeliskowi poświęconego tutejszym mieszkańcom poległym w czasie I wojny światowej.
Kolejny nasz cel to Tworzyjanów, a następnie Garncarsko, gdzie przejechaliśmy koło odnowionego Pałacyku. Po chwili jesteśmy w Sobótce, w której skręcamy na Rogów Sobócki. Jadąc jezdnią obserwujemy zabytkowe mury okalające Kościół.
Za Rogowem skręcamy w boczną drogę na Stary Zamek, gdzie w polu rozkoszujemy się śniadaniem :D Każdy jadł, co miał, ale uśmiech nie schodził z twarzy Uczestników !! Po śniadaniu jedziemy dalej przez Ręków, Solną, Pustków Żurawski do Gniechowic. Chwileczka przerwy i znów jesteśmy na trasie. Następnie mijamy Krzyżowice, Małuszów i Biskupice Podgórne, gdzie zza kierownicy widać barokowy Pałacyk. Zatrzymujemy się nad Autostradą A4, gdzie kierowcy TIRów serdecznie Nas pozdrawiają :))) Po krótkim wytchnieniu znowu pedałujemy do Pietrzykowic, gdzie skręcamy na Smolec. Pozostały tylko metry dzielące od Wrocławia. Po chwili jesteśmy na Muchoborze Wielkim, gdzie robimy fotki i serdecznie się żegnamy.

BYŁO ŚWIETNIE !! POGODA IDEALNA !!
Na kolejne wyprawy w ramach Stowarzyszenia Sportu FAN zapraszam w przyszłym roku. Może znowu popilotuję jakąś wycieczkę. W tym roku dane mi było prowadzić dwie :)