• Suma w górę: 0 m

opolskie

Niedziela, 31 sierpnia 2008 Kategoria Wrocław, dolnośląskie, opolskie

Nowy Rekord!!!

Wstałem dziś wcześnie rano z nieodpartą ochotą przejechania 100 km. Wyjazd o 11:00. Cel był jasny świetna traska do Brzegu przez Jelcz-Laskowice. W SPD jechało się niesamowicie dobrze. W drodze do Brzegu zahaczyłem o Kościerzyce, gdzie odwiedziłem dobrego kumpla ze studiów Krzyśka. Zostałem u niego hojnie ugoszczony. Gdyby nie sok i ciasto u Krzycha to bym pewnie padł po drodze. Z Kościerzyc wyruszyłem do Brzegu, gdzie chwilkę pokontemplowałem w parku nad jeziorkiem. Widok niesamowity i jeszcze te płaczące wierzby. No cóż trzeba jechać dalej:P Powrót miał być banalny przez Oławę. Niestety dziwnym trafem losu pojechałem na Strzelin zamiast na Oławę:D Tak to jest jak się jeździ bez mapy:D Przejeżdżając pod autostradą A4 spostrzegłem, że jadę nie tą trasą co trzeba. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Miało być 100 km, a wyszło 130 km:D Jest git ! Fakt, że teraz jestem masakrycznie zjechany. Ostatnie 20 km jechałem ledwo żywy instynktownie jeszcze zachodząc do sklepu po zimnego Sprite:D:D:D

Piosenka dnia:
dj shog ft anita kelsey - dont push me down

TRASA:
Księże Małe -> Lasek Rakowiecki -> Międzyrzecka -> Opatowicka -> Jaz Opatowicki -> Most Bartoszowicki -> Grobla Łaniewska -> Swojczycka -> Strachocińska...
Łany -> Kamieniec Wrocławski -> Czernica -> Łęg -> Jelcz-Laskowice -> Hanna -> Janików -> Bystrzyca -> Leśna Woda -> Błota -> Szydłowice -> Myśliborzyce -> Michałowice -> Pisarzowice -> Kościerzyce...
Kościerzyce -> Pisarzowice -> Brzeg...
chwila po Brzegu...
Brzeg -> Żłobizna -> Częstocice -> Wiązów -> Gułów -> Wawrzęcice -> Grodziszowice -> Kojęcin -> Borek Strzeliński -> Nowojowice -> Wojkowice -> Turów -> Żerniki Wrocławskie -> Wro/Buforowa...
Buforowa -> Morwowa -> Gazowa -> Karwińska -> Księże Małe
Niedziela, 10 sierpnia 2008 Kategoria Wrocław, dolnośląskie, opolskie

Niedziela w Brzegu

Rano pobudka, a po śniadanku i pakowanku wyruszyłem do Brzegu. Te wspaniałe miasto pokazała mi pewna studentka:) Było rewelacyjnie! Zobaczyłem Brzeg z tej ładnej strony:) Żałuję tylko, że na plażę nie dotarłem:D

kręcenie po Brzegu...
Brzeg -> Gać -> Godzikowice -> Oława -> Stanowice -> Marcinkowice -> Groblice -> Siechnice -> Radwanice -> Wro/Księże Małe

Jeziorko w Brzegu

Spotkany przez nas Książę na dziedzińcu Zamka:)

Dobrze, że w średniowieczu nie było parkomatów:D:D:D
Sobota, 9 sierpnia 2008 Kategoria Wrocław, dolnośląskie, opolskie

Upragniony od dawna Brzeg

Rano pobudka. Za chwilę dzwoni Staszek, aby oznajmić, że leje:D Natychmiast go uspokajam, że to tylko chwilowe załamanie pogody, i że zamówiłem na dziś idealną pogodę. W istocie tak było!:D Od Staszka zastartowaliśmy najpierw na Groblę Łaniewską, a następnie wzdłuż Odry jechaliśmy w stronę Czernicy. Trasa była ciężka. Pełno błota i wąska ścieżka zadania nam nie ułatwiały. Ale tego dnia nic nie mogło nas zniechęcić:D Po drodze zatrzymywaliśmy się, aby luknąć na mapę oraz popatrzeć na lokalne mosty. Aż się zdziwiłem, że ich strasznie tu dużo:) Za elektrownią wodną Janowice musieliśmy wjechać na drogę asfaltową. Tragedii nie było. Ruch był umiarkowanie słaby:) Gdy wjeżdżaliśmy do Jelcza-Laskowice naszym oczom ukazało się przedstawicielstwo Kelly'sa w Polsce:D Wiedzieliśmy, że niebiosy nam sprzyjają:D W chwilę potem zajechaliśmy na stację benzynową, aby dopompować koła. Po chwili koło napotkanego sklepu zjedliśmy przepyszne bułki uszykowane przeze mnie:D Staszek się zajadał:D Ruszyliśmy w stronę Oławy, by odbić w boczną drogę na Janików. Potem jechaliśmy wioskami. Przed Leśną Wodą cieszyliśmy się niezmiernie widząc napis: 'Opolskie wita':D W Szydłowicach zaproponowałem, aby zrobić kilka fotek tamtejszego kościółka. Po chwili awarii uległ lewy pedał mojego jednoślada:( Na szczeście dało się jechać dalej:P Za to muszę w poniedziałek z tym fantem jechać do serwisu. Po chwili dotarliśmy do Brzegu, a stamtąd do Żłobizny. Potem szybkie zakupy i prysznic i ... ZABAWA do białego rana:D:D:D Było zaje... fajnie:D Nawet na materacu z Tesco spało się jak na łóżku wodnym:D

TRASA:
Księże Małe -> Lasek Rakowiecki -> Międzyrzecka -> Opatowicka -> Jaz Opatowicki -> Most Bartoszowicki -> Grobla Łaniewska -> Most Wilczycki -> Wilczycka -> Szkolna -> Borowa...
Wilczyce/Borowa -> Łany -> Kamieniec Wrocławski -> Gajków -> Jeszkowice -> Czernica -> Ratowice -> Łęg -> Jelcz-Laskowice -> Hanna -> Janików -> Bystrzyca Oławska -> Leśna Woda -> Błota -> Szydłowice -> Myśliborzyce -> Michałowice -> Pisarzowice -> Brzeg -> Żłobizna